Merhaba arkadaşlar size şöyle anlatayım bebeğimin göz teması çok iyi ismine bakıyor komut alıyor yani otur dediğimde gel dediğimde yapma dediğimde dediklerimi anlıyor ve yapıyor inatlaştığı zamanlar hariç aşırı inatçı sinirli ve çok hareketli bir bebek 13 aylık olmasına rağmen hala da ağzına akıyor herşeyi eğitici oyuncaklar aşıyorum gösteriyorum günlerce anlatıyorum amaa yok atar yada ağzına alır oyuncakları ve gördüğü herşeyi. Taklit hiç yapmıyor baba ve meme dışında kelimesi hiç yok bi kaç kere dede ve gel dedi ama sonra hiç demedi gün içinde hep konuşur anlatırım bebeğime devamlı bebek şarkıları söylerim ağzımın içine bakıyor ben söylerken ama yok ne yapsamda konuşmuyor ve işaret edecekte istemez sadece elini uzatır ağlar kafama çok takmaya başladım normal mi sizce? Az önce internette bu yazı gördüm bebekler 12. Aydan itibaren konuşmasalarda işaret ederler etmeseler otizim falan dendi o yüzden buraya yazmak istedim tecrübeli annelerin yorumuna ihtiyacım var