Acilen doktora göstermeniz gerekir benim bebeğimde böyle heryeri olmuştu napsam durmuyordu bende isilik sandım geçer dedim ama geçmedi çoğalmaya devam etti hasta olduğu için yeni bi şurup vermişlerdi bebeğime alerji yapmış acile götürdük hemen alerji iğnesi yaptılar