Valla bende bu konuda post açtım az önce ne gelen var ne giden napıcafmı sasırdım sürekli çekiyorum salı gününden beri serum uykulayarak akıtyorum ama sabahları derin nefes alınca hemen öksryo burnu takılyo sen denemediysen o serumj dene sırıngayla sıkıyosun öbür tafaftan akıtıyo en azndan aşşa ğı indiryo sende aspretörle cekşyosun baya gelşyo