Sertap99 kisiden kisiye degisiyor ben 11.ayda oldum arkadasim ilk cocugunda 13, digerinde 15.ayda olmustu 1 yil olmamak normal genelde 1 yil icinde herhangi bir zaman olabilirsiniz herkesin farklidir bekleyip goruceksiniz dip not cocuk dusunmuyorsaniz regl olmasaniz dahi korunmaniz gerek emzirirken regl gormeden de hamile kalabilirsiniz