kucukoglum_1 Kızlar 3,5 yaşındaki oğlum iştahsız zar zor yemek yediriyorum iştah açıcı macun kullanıp memnum kalan vrmı 3.5 yasındakı cpcuklarınız kac kilo ne yapmam lazım vitamin degerlerıne baktırdım sıkıntı cıkmadı
Asyam01 kucukoglum_1 3 yaşında kızım 3 gündür yemek yemiyor yediği sadece meyve oda 1 2 ısırık ve sabah kahvaltıda sadece bi tane bile değil pankek yedi meğerse 4 tane diş çıkarıyormuş en arkada ağrıdığı için yiyemiyormus ateş düşürücü veriyorum ve benimki de iştahsız
Asd12345 kucukoglum_1 kesinlikle işe yarıyor benim kızım da 3 buçuk yaşına girecek 1 aydır kullanıyorum günde 4 öğün yemek yiyor artık ara öğün hariç ve yemek seçmiyor tabi herşeyi yemiyor
kucukoglum_1 Asyam01 bizim dişlerimiz kaynaklı degil kırıntı ya cok alıştı yemek yediremiyoruz bu seferde
livanurvealpinannesi61 2kiz evet iştahsızlık için kullanılıyor kullanan herkes çok memnun ben 1 yıldır kullanıyorum kızıma çok faydası oldu