Ysgl26 Sevgim4sana öyle bi sıra yok. her bebekte durum farklı. Bizim önce üst 2 dişimiz çıktı sonra alt yanlar çıktı sonra alt 2 diş çıktı.. çok komik görünüyodu 😅 şimdi azılar çıkıyor Allah bana sabır versin
Mihrininannesi Benimkinin de alt iki dişi çıktı alt yanlar geliyor ve çok huzursuz eli sürekli agzında mememi ısırıyor emzik ne varsa ısırıyor ağlama kulak çekme başı çok sıcak .Çok zor geçecek gibi Rabbim kolaylaştırsın.