Askayirem011 ben birkaç ay öncesinde konuşup anlatmaya başladım, yakında memeye bay bay yapacağız artık büyüdün dedim, kendimi hazır hissettiğimde de bir gün belirleyip o güne kadar geriye saydım, 4 gün sonra memeye bay bay diyeceğiz, 3 gün sonra memeye bay bay diyeceĝiz gibi. Son gün de sabah uyandığında emzirdim, bu son, artık meme olmayacak dedim ve kızım o gün gün içinde asla meme istemedi. Gece uykusuna geçerken kucağımda salladım yine hiç meme istemedi ama sonraki sabah uyandığında meme diye ağladı. Yanına yattım sarıldım öptüm sakinleştirdim geri uyudu. İlk 4-5 gün sadece sabahları yaşadık meme istemesini. Çok korkuyordum nasıl bıraktıracağın diye ama kolay oldu. Tiksindirerek bıraktırmak ilk tercih olmamalı