Benim de bebeğim 45 günlük aynı durumda. Aslında uyuyordu ama bu aralar memede bile dalamıyor gazdan dolayı. Emerken bir süre sonra ağlamaya bacaklarını karnına çekmeye başlıyor. Bu yüzden güzel beslenebiliyor mu çok tedirginim kilo alımını etkilemez inşallah