28 aylık oğlum var o bana yük ya da engel değil aslında artık büyüdü sadece o olsa her şeyi yaparım ama bir de 8 aylık kızım var işte o hiçbir şey yaptırmıyor bana 😅 Bir de evim büyük öyle olunca 1 günde heryeri temizleyemiyorum. Bende mutfak ve banyo için temizlik firmasını çağırmayı düşünüyorum en azından oraları dip köşe 2 ayda 1 onlara temizletsem üstünden ben geçerim ara ara diğer odaları da ben hallederim zaten diye düşündüm. Çocuklar varken her şey mükemmel olmuyor üzgünüm, kimse kusura bakmasın bakan varsa da evime gelmesin bu kadar basit. Bence siz de çok takmayın yapabildiğinizi yapın bebeğiniz daha önemli.