beyzacmvrc karahann verdikleri fisfisi sıkmaya devam etmiştim ben bir süre Ve oraya bir mendil gibi ince hava alabilecek bir kumaş parçası koyuyordum zibinina yapışmasın diye
starwomen karahann ben bir süre ince bir bez koymuştum zıbına değmemesi için başka da bir şey yapmamıştım
Gamzeparlak1 Yok bişey yapmana gerek yok, ama.biraz şişkin ,dikkat et çok ağlamasın o zaman fıtık oluyo.