brolarim selamlar bizde memeyi 19 ayda biraktik suan 20 ayligiz.hix mama kullanmamistim formdaki önerilere istinaden kaşik mama satın aldim hipp tahilli gece mamasi. Aksam yemegini guzel yemediyse eger uykuya geçmeden yarim saat once kasik mamayi biraz kıvamlı yogun yapip icerisine muz ekleyip kasikla yediriyorum. Yada yemegi güzel yedi ise yinede yatmadan 1 muz veriyorum. Tok tutuyor sabaha karşı uyandiginda yada sabah uyandiginda ben kahvalti hazirlayana kdr o arada 1 cay bardagi sade kefir veriyorum icerisine bazen bal karıştırıyorum. Süt tercih etmiyorum kefire bebeklikden aliskin severek tüketiyoruz