ZehraG 7 ay 30 günlük ne emekliyo ne sürünüyo yüz üstü kaldığında al beni diye cırlıyo sen gibi kafama takıyorum koltuk kenrarında durdurmaya çalışıyorum sıkılıyo galiba eringen 😂😂 anca konuşsam oynasam gülse ha bide bababab yada dedede demiyo alkış, baybay, gel yapıyo hayır deyince kafa sallıyo merhaba deyince el uzatıyor ama yürüme emekleme gayreti yok anca ben ellernden tutarsam yürüyo işte bide yürüme arkadaşı aldım faso fiso 😂😂😂 belim ağrıyor kambur kaldım yürütecem diye