Biz de yaptı meme reddi. Çocuk açlıktan ağlıyor ama yine de almıyordu memeyi. Eşim önce boş biberonu tuttu ağzına sonra alttan memeyi kaktırdım bende . Öyle öyle 3 4 güne geri düzeldi. Bu birkaç defa oldu. O yüzden hatta dışarı tek başıma çıkamıyorum ben.