Benim bebeğimin kafasının ortasında birde enseye doğru var saçının olduğu yerde yine 🥲
Neden oldu bilmiyorum sanırım gül diyorlarmış 😊 işte çilek yersen olur gul koklarsan olur ciğer e ete dokunup bir yerine surersen olur diyorlar 🤷🏻♀️
Sizin bebekleriniz de var mı doğum lekeleri 😊