Aşırı utangaç ortama girince ağlıyor utanıyor daha sonra açılıyor asla kucağımdan, yanımdan ayrılmıyor. Dün misafirliğe gittik 15 aylık bir bebek var maşallah hiperaktif bir cocuk oğlumun elinden oyuncakları alıyor benim oğlum ondan büyük olmasına rağmen ağlayıp yanıma geliyor ama evde olsa biz elinden bir sey alsak kiyamet kopar vermez 😁 akülü araba vardı mesela ona bindi oğlum inmek istiyor kıyameti kopardı ağladı benim indirmemi istiyor aglamiyorda mizirdaniyor 2 yaş sendromunda zaten mahvoldum barış cagris falan filan bunlar normal mi ? 😑