Normalde 21.00 21.30 gibi uyur gece memeye uyanır sabah 6 da kalkardı . Ama 2 gündür 20.00 de uyuyup 4 te uyanıyor. Sabah 10 a kadar ayaktayız, sonra 12 ye kadar uyuyor. Ben uyanma saatini ileri çekmeye çalıştıkça hepten geriledi gece işçisi gibi 4 te kalkmak nedir 😁😁mahvoldum ya bu aylarda normal mi ne olur düzene girecek diyin ilk bebeğim bir de zorlanıyorum