Kuzeynepp size doktorunuz git atla dese atlatacak mısınız? Emzirirken parol dışında bir şey içilmemesi gerektiğini doktorun söylemesine bile gerek yok herkes bilir. İsterse en ünlü en iyi doktor söylesin yanlış yanlıştır. Siz yapmışsınız ok ama insanlara böyle anlatmayın bari bir şey olmuyor diye yazık belki onun bebeğine dokunacak alerjik reaksiyon verecek Allah korusun