yagmurkokusu_ newmom89 1600 tl ödedik 1200 nimerix vereceğiz. Son iki aşımız kalmış zam gelecekmiş pazartesiden itibaren iki katı olacak diyorlar zaten bir zam geldiğinde 300 400 bindiriyor galiba siz zamlı almışsınız.
newmom89 yagmurkokusu_ size bir tavsiye eczaneden önce satın alın sizin için saklasınlar. Saklama koşulu soğuk zincir olduğu için siz saklayanazsınız. Böylelikle zamlardan etkilenmezsiniz . Biz öyle yapmıştk.