Dileekp Görsel ekleyemedim göbek deliği dışarı doğru çıkmış fıtık mı çok emdiği için mi bilmiyorum yaşayan var mı
Kuzeymomss Dileekp Oğlum 16 aylıkken farketmiştik, göbek deliği çıkıktı. Doktora gittik zaten gördüğü gibi göbek fıtığı dedi. Fakat bizim sonradan oldu sizin bebeğiniz daha küçükmüş bazı bebeklerin ilerleyen aylarda kendiliğinden geçiyormuş
zehratnrsver Dileekp benimde kızım 4 aya girecek dogdugunda vardı doktor göbek fıtıgı var 2 yasına kadar geçebilir gecmezse ameliyat olucak demişti cok şükür suan gecti doktorunuza sorun endişelenmeyin
tuzludakota Dileekp benim bebeğimde de vardı doktor ağlatmamaya çalışın dedi zamanla düzelir dedi kendi kendine geçti