Hanımlar merhaba bebeğim henüz küçücük doğumda(normal doğum) sol gözde çapaklanmayla geldi muhtemelen doğum yolunda kaptı dedi doktor iki göze attı sonra basbayağı perde gibi olmaya başlayınca çapakları, ki bu sürede anne sütü de sağdım fayda etmedi hatta daha da arttı, göz doktoruna gittik damla verdi kullandık hafifledi sağ gözde tekrar ediyor ama bir gün iyiyse diğer günler fena çapak. var mı bi öneriniz tecrübesi olan çok çaresiz hissediyorum ilk çocuk baktıkça dayanamıyorum