Tazeanneyimbenn Kızlar selam 45 gün önce doğum yaptım ödemleriöim geçti ama ayakkabılarım asla olmuyor tahminen ne zaman giyerim ?😞
Epifenomen-gkc Tazeanneyimbenn doğumdan sonra ayaklarım büyüdü. Nerdeyse 1 numara. Hamilelik boyunca ayakkabı giymedm zaten riskli hamileydim dışarı sayılı çıkmışımdır hastaneden hastaneye. Yine de büyüdü 37.5 giyerdim 38-38.5 arası giyiyorum 3 yıl oldu hala eski ayakkabılarım olmuyor
Aslininannesi Hamileyken 1 numara büyük giymeye başlamıştım. Doğum yapalı 1 sene oldu eski ayak numaramdan yarım numara büyük kaldı ayaklarım 🙄