Nrgngr Kizlar ben 2021 de imam-hatip liseye basladm açıktan hızlandırılmış yani 2 senede 4 yıl bitmiş olacaktı . Ama geçen sene bebeğim olunca devam edemedim . Tekrar kaldığım yerden devam edebilir miyim . Baştan mi baslamam gerekiyor ? 😬
Nrgngr 1Annevekizi evet ilahiyat bitirdim ama imamhatibe de başlamıştım o yıl bitiremedm şimdi tamamlamak istiyorum Allah’ın izniyle