Kızlar bebeğim 21 aylık. Kafayı yemek üzereyim. Her şeye hayır diyor. Her şeye ağlıyor. Üstünü giymiyor. Giydirince çıkarmıyor. Ayakkabıyı çorapla giymiyor. Bazen tek başına da giymiyor. Bu iki yaş sendromu mu oluyor. Bu zamana kadar travmasız dövmeden kızmadan atlatmaya çalıştım ama artık dayanamayıp bağırıyorum. Öğle uykusunu bile bırakmak üzere. Gece de uyuması 11-12 buluyor şu ara neredeyse.. bazen de gece uyanıp çığlık çığlığa ağlıyor saatlerce. Bu tarz şeyler yaşayan var mı bir tek ben miyim…