1annne Kızlar 2 aylık bebeğim var hep 2 3 saatte emzıırırdım sımdı asla almıyor ağlıyor 4 5 saat gecıyor bu sabah saat 8 gelırken emzırdım verıyorum almıyor sımdıde arası açıldı gece uykudayken cok guzel emıyor rüya öğününe alıstı sanırım