Sumeyy34 ben ücretsiz izne ayrıldım. Şartları zorluyoruz. 7,5 aylık kızım ama yine de bırakıp dönemem. Ama herkesin imkanı şartı aynı mı? Hayır. Bu sizi kötü anne yapmaz asla. Tam tersi ona maddi imkan sağlamak için çalışacaksınız. Zor bir durum ama çalışmak iyi gelir belki.