Uzun bir süre namaz kılmadım son 1 senedir de başlayıp bırakıyorum. En büyük sıkıntım şu gündüz evde yalnızım kızım 1,5 yaşında tehlikeli şeyler yapabiliyor koltukların tepesine çıkıyor, çekmeceleri çekiyor, düşüyor vs. Namazın ortasında aklım onda kalıyor. Diğer bir problemim de sürekli işim var. Mesela tam bulaşık yıkarken ezan okunuyor bulaşığı bitirip kılayım diyorum bu sefer kızıma yemek yedirmem gerekiyor. Onu da yediriyim diyorum bir de wcye gireyim abdest alayım sonra aldım diyelim mesela kızım oyuncakları dağıtmış oluyor dur bir de oyuncakları toplayayım kılarım bir bakıyorum vakit geçmiş. Diğer ezan okunmuş. Vakit kaçtıkça kılasım gelmiyor. Sonra bakıyorum ki günde sadece 2 kere kılmışım namaz. Bırakıyorum. Ben de hevesim kaçıyor. Sonra yine başlıyorum yine aynı sebepler. Bu döngüden nasıl çıkıcam? Siz nasıl yapıyorsunuz? Bir çözüm bulsam bu problemlere