Kızlar ek gıdada kahvaltıda neler veriyorsunuz biz 6 buçuk aylık olduk bir yumurta sarısı peyniralti suyu ile yumusatiyorum, lor peyniri falan yediriyorum sizce çok mu veriyorum ? Ayrı veriyorum çok karıştırmiyorum bunlari. Her gün aynı yiyoruz farklı birsey denemedik daha ne yapacağımı bilemiyorum😀 sizler neler yapıyorsunuz tavsiyelerinize ihtiyacım var 😀