Mrb normalde sağlık ocağının verdiği vitamini kullanıyorum ama doktorum desiferol yazdı ve üzerind günde 4 defa 4 damla diyo anlamdm kızlar 4 defa her verdiğimde 4 damla mi vericem birde üzerinde 3 ay yaziyo bebeğimde kabızlık sorunu var bu arada kullanan varsa nsl ve nsl kullaniyorsunz