11 aylık oğlum var 12 haftalık hamileydim bugün ikili tarama testi için gittiğimizde bebeğin problemli olduğunu öğrendik, yasal sınırı geçtiği için 3 tane perinatoloji uzmanının imzası gerekiyormuş doktorum Zeynep kamil e yönlendirdi. Daha önce orda kürtaj olan varsa süreci anlatabilir mi nasıl yöntem kullanıyorlar