Benim oğlum 11 ay 18 günlük,oda hiç mama almadı,biberon sevmez ek gıda sevmez+yemez.Ama ben tek bir mama denedim.Baktim almıyor bıraktım.Çok şükür doyuyor ama bende ya aç kaldiysa diye uyuyamıyorum.Aşırı iştahsız bir bebeğim var.Evet bazıları böyle iştahsız ve insan ne yapacağını bilemiyor.