Sağlık ocağının verdiği kan ilacın da kabızlık yaşanıyor ve dişlerde leke bırakıyor bende ocean damla almıştım ilerleyen dönemlerde kan tahlili yapıldığında ocean yeterli gelmemiş bu yüzden 2aydir sidefer kullanıyoruz sideferin tadı da nötr o yüzden severek içiyor kabızlık durumu da olmadı doktorunuza danışarak değiştirmenizi öneririm