hunilikurbik yan yatırmak zorunda değilsin canım sırt üstü yatır kemik gelişimi için de iyi ve yastıksız yatır ben 6. Aya kadar öyle yatırdım. Onlar yattıklarında direk yüzleri tavana bakacak şekilde yatmıyorlar zaten ondan boğulma riski vs olmaz sırt üstü yatırıyordum ben oğlum da kafasını ya sağa ya sola eğiyordu zaten o yüzden tehlikesizdi.