Kızlar göğsüm çok şiş olduğu zaman ön sütüm fazla oluyor tazyikli geliyor bebeğim emerken boğuluyor ve onu rahatsız ediyor çok bagırsaklarından bıle ses gelıyor şekerli olduğu için ben de birazını biberona sağıyorum ya döküyorum lavoboya ya da yüzüme sürüyorum günaha mı giriyorum acaba