Akininannesi benim hamilelikte şekeri çıkıp sonra düzelen arkadaşlarım oldu. Ama ikinci gebelik riskli oluyormuş. Bende de ilk şeker yükleme yapıldı birşey çıkmamıştı. Daha sonra doğum için yurtdışına gittim orda tekrar yükleme yaptılar yüksek çıktı, bu sefer daha yüksek dozda tekrar yaptılar normal çıktı. Sonra turkiyedeki doktorumla görüştüm son zamanlarda düzensiz beslendiysen olabilir demişti. Şekerim yoktu sonuç olarak ama bebeğim 4350 doğdu.