Merhaba hanımlar.6.5 aylık bebeğim bir süre önce meme reddinden dolayı sadece tek memeyi emdi.kandırmaca ve oyunlarla zorlukla verdim diğerini.ama ne yapsam istediğim gibi olmadı.simdi biri Büyük diğeri küçük.sanırım kalıcı hale geldi.var mı başına gelen? Yada çözüm önerisi olan?