kızlar 14 günlük bebeğim pazartesi kilo kontrolü var ama kafama takıldı. bebeğim bazen aşırı huysuzlanıyor memede kalmak istiyor hep günün en az 10 saati emiyor deli gibi çiş ve kaka yapıyor günde en az 15 bez değişiyor kakası cıvık sulu sarı, çiş yapması da iyi. mama hiç vermiyoruz sadece anne sütü. sizce bebeğim açlıktan mı memeyi bırakmak istemiyor doymuyor mu nasıl anlarım ya da acaba 30 cc sağıp kaşıkla mı versem sütümü