Oğlum 15 aylık çatalla az buçuk yiyebiliyor. Bugün alıştırma bardağı verdm eline meyve suyu içsin diye. Çok hızlı çekiyo ve bi kaç kez genzine kaçtı tabi çoğunu da döktü. Pipetle çok güzel içiyor ama bardak zor geldi. Sizce erken mi henüz. Sizinkiler ne zamsn kullanmaya başladı