Fhan Selinalpi hiç mi geçmedi tekrar mı başladı acaba ? Bizde 6.5 aylığız kolik bi benek değiliz ama geceleri saat başı gaz sancısına uyanıyoruz o yüzden merak ediyorum ne zaman azalıyor:/
Melekmirac Ahhh bu konudan tek ben muzdaribimdir diye dusunuyodum 😢😢😢 maalesef bizde öyleyiz 12+15 gunluguz ama hala aynı hicbisey degismedi
Fhan Hiç azalmadamı olmuyor çünkü en fazla 2 saat uyuyoruz 2 saat sonunda mutlaka gaz sancısı geliyor bazen yarım saate bir saatte bir sürekli gaz sancısından uyanıyoruz hani şöyle 4-5 saatte bir olacak şekilde belki bi azalma görülür diye bekliyoeum😂