omerinannesi0509 Arkadaşlar doğumdan sonra bi kendime gelemedim çok halsizim ara sıra başım dönüyor miğdem bulanıyor hatta elim ayağım kalkmıyor bildiğin kemiklerim ağrıyor 3 ay oldu nerdeyse 😩🙄
Oymer omerinannesi0509 vitamin kullanin derim.. Imom latte diye emziren anneler icin vitamin var icinde bir cok sey var.. ben kullandm iyi geldi.. sizde deneyin.
elifiii omerinannesi0509 doğumdan sonra ilk 3-4 ay aslında b12- omega 3- d vitamini- demir ilacı ve de decavit ya da elevit kullanılmalı, eksikler dolsun diye. Baş dönmeniz varsa kansızlık baslamıs olabilir.
omerinannesi0509 Caca aynen canım ya az önce gidecektim doktora yarın giderim aç karnına kan aldırırım en azından 😩 düzelir inşallah çok kötü bir durum
Caca omerinannesi0509 evet aç gidin inşallah daha ciddi bir şey çıkmaz ve tez zamanda düzelir. Çok çok geçmiş olsun 🙏
Caca omerinannesi0509 yanınızda da bisküvi benzeri bir şey götürün tahlilde sonra yiyin bayılma olmasın
ElifTzn Ben de doğum yapalı 40 gün oldu. Ben de aşırı halsizim. Evi toparlamaya kalksam dermanım kalmıyor resmen bayılacak duruma geliyorum hemen. Kan ilacı ve decavit kullanıyorum ama pek faydasını görmüyorum malesef.