5 ay 18 günlüğüz, gündüz uykuya geçirmek çok zor uyku sinyali veriyor ama bir türlü dalmıyor, dalsa bile ancak kucağımda uyuyor, bıraktığımda en fazla 10 dk uyuyor. Sıklıkla gündüz ve gece ağlayarak uyanıyor, gece ise saat başı uyanıyor gibi birşey bugün 05.45te uyandık , 8 gibi daldı oh dedim hemen uyandı şimdi tekrar daldı kucağımda bakalım ne olacak. Ben hem 5.ay atağı hem diş sıkıntısı diyorum çünkü 4.ay atağından sonra uykularımız düzelmişti atak geldi yine bozuldu