gizarem son bir kaç gündür 10 dk da bir uyanmayı bıraktı en azından saat başı uyanıyor , ama atağın başlarında sabaha kadar oturduğumuz oldu beş dk da bir ağladığı oldu ilk zamanlar çok zorlandım ağladım bile kaç gece, çok kötüydü ama şükür biraz alıştım biraz kendi düzeldi derken yavaş yavaş düzene giriyor. Meme emiyor o da büyük etken o yüzden onu da kesicem bu hafta, artık tamamiyle düzene girer diye düşünüyorum. Normalde bir ay civarı sürüyormuş bizimki 2 ayı geçecek neredeyse araya ateşli hastalık, diş vs girdi sanırım onlarda uzattı bu durumu