Sehir degistirdik yeni ozamndan beri duzen tutmadi oglumun bi hastaydi oksuruk burun akintisi tm iylesti dedim simdide ikigundur aşsiri kaka yapiyo ishal gibide degil normal kaka 5 6defa bugun birzdaha suluya donmus afedersiniz kusura bkmayin.Napsam doktora gotursem mi keyfide gayet yerinde normla oynuyo 17aylik buarada nolmus olabilir basina gelen var mi