Merhaba kızlar. Bebeğimde demir eksikliği var. 3 yaşında. Doktorumuz ferrozinc yazdı. Ama bebeğim içmiyor. Zaten yeni tatları bile çok kabul etmez. Midesi hassas. Başka nasıl içilebilirim ben bunu yemeğin içine falan koyulur mu? Var mı bilgisi olan. Yardıma ihtiyacım vaaar🥺