Aynı postu bende açmıştım buraya ,bana aynı şeyleri yazdılar işte bağımsız olması iyi,güvenli bağlanma falan filan ,iş yaptırmaz daha iyi böyle olması bir sürü şey dediler tatmin olmadım 😁Şimdi bebeğim 1 yaşına girdi inan benden başkasının kucağına gitmez ,yabancılarda ağlar ,beni evde Göremezse tedirgin olur ,aynı seninki gibi hiç düşkün değildi ,çok üzülürdüm ama biraz büyüyüp beni tanımaya başlayınca aramızdaki bağ kuvvetlendi o beni umursamayan bebekten eser kalmadı zaman lazım büyüdükçe anneyi daha iyi biliyor canım hiç üzülme 👍👍