Ozlem2842 Merhaba kızlar sezeryan doğum yaptım lohusalığım bitti 40 gün geçti ancak lekelenmem devam ediyor az az abdest alıp ibadetlerimi yapabilir miyim başına gelen var mı hiç ?
cansu0655 Ozlem2842 önemli olan 40 gün olması değil ki lekelenmenin kan gelmesinin bitmesi mesela kimisi 20. Gün biter kimisi 50. Gün bende 25 günlük lohusayim ama bitti gibi diyebilirim
mavi676_ Ozlem2842 benimde yarın kırkım çıkıyo canım diyanet fetva hattı var orayı arayıp danışacam bende çünkü kanamam tekrar başladı bitmişti adet miyim onuda bilmiyorum kırkım çıkmış olsa adet dicem ama daha çıkmadı diyanetin fetva hattını aramanızı öneririm ibadet için ❤️