miniikmucizeem Bana da ilaç vermişlerdi, ama bu olmazsa kürtaj demediler. Bu ilacı kullan şu saatte de gel kürtajı yapıcaz demişlerdi. Benimki de 10 haftalıktı. Kanama yapmıştı bu ilaç biraz da bulantı. Kürtaj olursa da korkmayın, hiç bişiy hissetmiyosunuz. Rabbim her şeyin hayırlısını versin, Allah yardımcınız olsun