Cagla005 aynı durum değil ama benimki doğdu doğalı sütü, tükürüğünü yutarken boğulur 😂 ben haftada 1 spaya götürüyorum gaz için . Allaha şükür baya kesildi tükürük yutarken boğylması falan. Bir de arada kehribar kolye takıyorum. Gece bende kalkıyordum daha önce boğulmasına. Hala kolay kolay ayrılamıyorum yanından.