22 aylık kızım geceleri yarım saate bir uyaniyordu hem o hem ben uykusuz kalıyorduk sağlık ocağındaki ebemiz dudak tiryakisi olmuş o yüzden demişti.Sabir taşı aldım tiskindi resmen bir tadı var ilk bir kaç gün huysuzluk yaptı ama o kötü tadı aldığı için meme verdiğim an kaçtı çok şükür bıraktık 2 hafta oldu bizde sabır taşı çok işe yaradı gece gündüz devamlı emmek istiyordu