Bebeğim 26 günlük. En başta sütüm olmadığı için mama ile başladık. Şuan emziriyorum xa ama sarılık riski yüksek olduğundan mamaya devam. Emzirdiktem 1 saat sonra 60 cc mama verdim neredeyse yarısını kustu. Acaba sütüm yetiyor da o yüzden mi yapıyor , gerçi sütten de kendi ayrılıyor sonrasında hala açlığı olduğunu da anlıyorum. Normalde kusan bir bebek değildi