Snglkargc_0107 bunun için bebeğinizi bir süre kundak yapmanızı öneririm. Kundaktaki elleri kurtaramadiklari için refleks anı gelse bile uyanmiyorlar. Uzmanlar yarim kundagi Mora reflexinin uyku kalitesini düşürmemesi ve bebeğin kendini anne karninda gibi sarılıp sarmalanmis hissetmesi için çok öneriyorlar. Ben çok sıcaklarda doğum yaptım bu yüzden pamuk bir yazma ile yarım kundak yapıyordum. Yani sıcaklar endişeniz olursa siz de bir yazma ile kundaklama yapabilirsiniz